Over ons

Hallo! Ik ben Adam, geboren in 1986, ondernemer sinds 2006 en eigenaar van Kohen Administraties. Mijn studieachtergrond: BSW (Bachelor of Social Work), boekhouding en bijscholing tot business controller.

Samen met mijn partner heb ik Kohen Administraties opgericht.  Daarnaast werk ik nauw samen met enkele externe consultants. 

Mijn kennis schaaf ik constant bij. Hiervoor volg ik regelmatig bijscholingscursussen en ben ik aanwezig bij workshops voor fiscaal intermediairs van de Belastingdienst.

Intervisie en supervisie volg ik een paar maal per jaar bij een aantal ervaren gepensioneerde fiscalisten en accountants. 

Meer dan boekhouders

Alleen bonnetjes verwerken is in boekhoudland allang voorbij. Het vak boekhouden omvat veel meer. Ons kantoor draait op de nieuwste (en niet de goedkoopste) boekhoudsoftware. Hierdoor is er meer tijd om jou als ondernemer te begeleiden.

Wij zijn meer persoonlijk adviseur of sparringspartner geworden. Daarnaast zorgen wij er voor dat jouw boekhouding op orde is en de belastingaangiften op tijd zijn ingediend. Wij beschouwen jou als collega ondernemer. Niet als nummer.

 

Kohen Administraties heeft geen fysiek kantoor. Wij werken vanuit huis.

De wasstraat methode

Je boekhouding kan een chaos zijn. Of nagenoeg perfect op orde. Wij helpen je stap voor stap om alles op orde te krijgen én te behouden.

 

Ik noem dit onze ‘wasstraat’. Een beproefde methode welke al velen cliënten duurzaam verder heeft geholpen!

Team Kohen Administraties

Adam

eigenaar

Daan

jurist & bedrijfskundige

Gerhard

senior administrateur

Amerik

fiscalist

Geen overzicht meer

Wanneer er geen overzicht, balans of rust is binnen je eigen financiële bedrijfsvoering, is er vaak niet één specifieke oorzaak aan te wijzen. Veelal betreft het een combinatie van verschillende factoren. Deze kun je niet allemaal zelf herkennen, aanpassen of verbeteren. Hierbij heb je hulp nodig van een boekhouder, bedrijfskundige, fiscalist of controller.

 

Al deze functies vind je bij Kohen Administraties. Wij worden overigens geregeld bijgeschoold in actuele wet- en regelgeving.

Hoe het allemaal begon

Als net afgestudeerde HBO Social Worker kwam ik al op jonge leeftijd in aanraking met gezinnen die diep in de financiële schulden zaten.

Om hen wat meer licht en overzicht te bieden in hun donkerste dagen, was het mooiste wat er was. Via-via rol je van het een in het ander. Als consultant heb ik bedrijven geadviseerd bij strategische marketing, invoering van KPI’s of marketing management. Doel: kostenbesparing én efficiency.

Vraag je vier verschillende boekhouders om “de beste” methode om de financiële administratie te verzorgen, krijg je nagenoeg vier verschillende antwoorden.

Er kunnen veel verkeerd begrepen methodes nutteloos, tijdelijk nuttig, of juist geweldig zijn! Maar verkeerd worden toegepast. Omdat ik van financiële analyse en bedrijfskundig advies een specialiteit heb gemaakt, ben ik in staat om mijn cliënten te begeleiden naar echt effectieve financiële bedrijfsvoering. 

NU CONTACT

Hier volgt onze "ja-nee" sticker :-)

Neem contact op als je vandaag nog een 

boekhouder zoekt, of meer informatie 

wilt over onze diensten!

 

Wil je producten of (google)diensten aan ons verkopen? Sorry! Wij hebben écht géén interesse. Echt niet.

Bel nu: 070-2002322

Google reviews Kohen Administraties.png

GEGEVENS

Spui 326

2511 BZ Den Haag

KVK - 52509893

BTW - NL001112146B92

IBAN - NL70ABNA0870435396

BECON - 706322

GEOPEND

Doordeweeks van 12 - 18 uur

Of in het weekend op afspraak